.:: Državljansko Novinarstvo ::. Seznam forumov .:: Državljansko Novinarstvo ::.

___ Domov ___
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 





Plinski terminali
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    .:: Državljansko Novinarstvo ::. Seznam forumov -> Slovenija
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Mirjana
Gost





PrispevekObjavljeno: 14 Sep 2006 06:26    Naslov sporočila: Plinski terminali Odgovori s citatom

Dojutro
Žal, bom zopet težila...menim, da je zelo potrebno biti o poteku čim širše informiran
http://www.dnevnik.si/novice/dnevnik/200805/

Pripombe na temo terminalov 2.9.2006 na tiskovni konferenci v Pretorski palači v Kopru, ki sta jo sklicala okoljski ter prometni minister. Ker niso bile objavljene v medijih, bomo objavili naknadno v odprtem pismu.
Izjavi obeh prisotnih ministrov povdarjata izjemen pomen razvoja in širitve (programske in prostorske) Luke Koper, ki je državnega pomena sta naleteli na repliko:

1. Zavedati se moramo omejitve v prostoru ter upoštevati določen proporc. Ne more Luka Koper (pri 46 km celotne obale) hraniti celotne Slovenije, predvsem pa ne na račun življenskih pogojev prebivalstva (Luka Koper, Kemiplas, ....), ki znižujejo raven bivanja ter ogrožajo naše zdravje ter varnost, kar nam ne na zadnje zagotavljajo ustava, zakoni ter mednarodne konvencije.
Slovencev je dva milijona, kar pomeni manjše velemesto, zato bo za svoj razvoj Slovenija morala poiskati tudi druge razvojne potenciale, ki pa jih ima.

Po izjavah g. Marka Starmana ter zagotovilih ministra Podobnika o uspešnem ter sinhronem delovanju vladnih resorjev na področju terminalov ugotavljamo.

2. Po izjavah iz okrogle mize, ki jo je sklicala SLS spomladi v Izoli, se na področju terminalov pravzaprav ni zgodilo nič novega, kaj šele spodbudnega.
Po vseh ukrepih (pisnih ter ustnih) MOP-a Italijanski vladi, do danes še nismo prejeli nikakršnega uradnega odgovora.
Pač čakamo na odgovor v upanju, da nas opazijo in pozovejo, kar je popolnoma neučinkovito, z upoštevanjem dejstva da imamo vse pravne instrumemnte v rokah.

3. Pravtako nas skrbi izjava predsednika vlade Janeza Janše, ki v medijih izjavi (po povratku iz Rusije), da z vzpostavitvijo plinovoda preko Slovenije , ki se končuje na obali lahko s čezmejno povezavo Slovenija dobavlja plin tudi Italiji, kar pomeni, da off shore terminal ni več potreben. Z upoštevanjem reševanja energetske krize pri naši sosedi pa lahko na in shore terminal v Žavljah tudi pristanemo.Civilna družba povdari, da z upoštevanjem ustavnih kakor tudi mednarodnih zakonodajnih aktov predsednik vlade nima pristojnosti o tem odločati brez soglasja prizadetega prebivalstva. Na vprašanje kaj o izjavi meni minister Podobnk, le ta odgovori, da gre za besedni spodrsljaj predsednika vlade, ter izjave ni jemati dobesedno.
Prav tako MOP zagotovi, da so glede reševanja problematike terminalov pripravljeni na črni scenarij, ter je celoten postopek pod kontrolo.
Mirjana Čakardič


Nazaj na vrh
Matej
Gost





PrispevekObjavljeno: 23 Sep 2006 19:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ojla

Tudi sam sem prispeval majhen kamenček v mozaik pri borbi proti plinskim terminalom. Res le bolj v aktivni podpori!
Sam zadnje mesece delam na drugem primeru, vendar sem na lastni koži spoznal delovanje naše vlade in njenih satelitekov. Imel sem možnost se sestati tako z ministrom Virantom, kakor tudi z lokalnimi "velemožje".
Spoznal sem, da žal v naši državi naša vlada ne upošteva ne zelenih, ne ekologov, še manj ljudi! Vlada ne upošteva ne sodnih odločb, niti odločb Ustavnega sodišča. V zadevi, katero vodim, bolje rečeno koordiniram, sem spoznal marsikaj. Podobnik in ostali poznajo nas "male", le v času volitev, nakar pozabijo na vse.
Zato bo potrebno se spet združiti in s skupnimi močmi dogovoriti način dela v naprej. Iz izkušenj lahko povem, da je prva faza s protesti za nami in sedaj nas čaka dosti težje delo!
Sedaj je prišel čas borbe proti odločitvam naše oblasti!
In tukaj vam lahko z iskušnjami pomagam!

GREMO NAPREJ!!!

Lp, Matjaž Majerič - Matej
Nazaj na vrh
gozdna vila



Pridružen/-a: 12.09. 2006, 18:18
Prispevkov: 1260
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: 25 Sep 2006 14:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

...

Nazadnje urejal/a gozdna vila 17 Nov 2006 19:45; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Matej
Gost





PrispevekObjavljeno: 25 Sep 2006 15:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Žal mi čas ne dopušča branja. Zato bi ti predlagal, da mi zadevo malo pojasniš.

Lp, Matjaž Majerič - Matej
Nazaj na vrh
gozdna vila



Pridružen/-a: 12.09. 2006, 18:18
Prispevkov: 1260
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: 25 Sep 2006 18:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

...

Nazadnje urejal/a gozdna vila 17 Nov 2006 19:45; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Mirč



Pridružen/-a: 02.10. 2006, 11:48
Prispevkov: 574
Kraj: Jelarji - pri Kopru

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2006 12:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V nedeljo, 1.10. ob 17.00 je v Trstu potekala okrogla miza na temo terminalov, ki jo je organiziral Forum Umanista Europeo.
Poleg različnih društev in gibanj iz območja pokrajine FVG je bila prisotna tudi skupina iz Slovenije, in sicer predstavniki Civilnih gibanj Istre ter predstavnik nevladne organizacije Slovenski E -forum.
Po splošnem povzetku že znanih dejstev in dogodkov na področju terminalov je bil povdarek na koriščanju obnovljivih alternativnih virov, pomen le teh, kakor tudi pomen zmanjšanja pretirane porabe energije, ter odsotnost strateških razvojnih programov na področju energetike z obeh strani meje.
Problem terminalov je še vedno prisoten, pravzaprav se po 1.6. ni zgodilo nič pretresljivo novega. Še vedno je inshore terminal potencialni kandidat za gradnjo. Zaskrbljujoče pa je predvsem stališče državne, kakor tudi lokalne slovenske oblasti do slednjega, saj je neizpodbitno dejstvo, da je terminal v Žavljah popolnoma nedopusten, saj so vplivi na okolje ter čezmejni vplivi tudi po študijah in analizah, s katerimi razpolaga MOP jasni.
Ugotovljeno je, da razpolagajo Italija, Slovenija ter EU z dovolj dobrmi zakonskimi akti in predpisi, ki nam omogočajo ohraniti zdravo okolje, le spoštovati in izvajati jih je potrebno.
Civilna družba ima zakonske pravice in dolžnosti, da v procesu sprejemanja tako pomembnih aktov kot so terminali aktivno sodeluje v samem procesu, kakor tudi pri končnem odločanju. Problem je predvsem še vedno v obveščanju ter osveščanju.
Obveščanje naj bi potekalo dvonivojsko, vzporedno, in sicer obveščanje s strani neodvisne stroke, ki strokovno nedvoumno opozarja na pomanjkljivosti ter nevarnosti, po drugi strani pa je potrebno preprosto in jasno poročanje za širšo javnost, a vselej korektno ter dosledno.
Širša javnost je s strani lobijev in vladajočih struktur zavedena z raznimi grožnjami o energetski krizi, lakoti in mrazu, kateremu bo lokalno prebivalstvo podvrženo če terminalov v Tržaškem zalivu ne bo.
Sklenjeno je tudi, da se v Italiji povežejo civilna gibanja vzdolž celotnega Jadrana (Rovigo, Livorno, Kvarner....) ter si z združenimi močmi ter izmenjavo izkušenj prizadevamo ohraniti naše bivalno okolje, življenske pogoje, ki nam po veljavni zakonodaji tudi pripadajo. S tem ni mišljen boj a priori proti, temveč iskanje primernih ter za nas spejemljivih alternativnih rešitev.
Na okrogli mizi je bila prisotna tudi zagovornica terminalov, ki je navedla razloge za. Zagovornica je Tržaški shod 1.6. na molu Audace ocenila kot "biznis" s strani organizatorjev Slovenije, Italije ter Hrvaške, saj so ob boju za ekološko zdravo okolje imeli potiskane majčke, pili iz plastenk ter uporabljali električno ozvočenje. Okrcnila je tudi predvideno nadgradnjo nuklearke Krško, kakor tudi Luko Koper s terminalom za razsute tovore, v slednjem smo se z njo popolnoma strinjali.

Povezovanje civilne družbe je smiselno prav v povezovanju brez meja, saj si le tako lahko pomagamo. Slovenija ima namreč na področju čezmejnih vplivov glavne ter odločujoče pravne inštrumente v rokah do Italije in njenega onesnaževanje, kar pomeni, da ima Italija lahko odločilni pomen pri urejanju in preprečevanju negativnih vplivov na slovenski strani. Torej, kakor koli obrnemo, usoda je v naših rokah, ni prijetno slišati, a tako je. In kot sem že omenila....minil je čas dremokracije. :!:

Lep dan vsem Mirč alias Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mirč



Pridružen/-a: 02.10. 2006, 11:48
Prispevkov: 574
Kraj: Jelarji - pri Kopru

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2006 14:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

In da ne bomo mirno spali, ....kaj se dogaja na obalno kraški regiji, bilo bi zaželjeno da na področju prostora objavljamo iz vse Slovenije, saj le tako zberemo potrebne pravne in strokovne inštrumente, kakor tudi združimo moči za dosego reda, in varovanja zakonitosti, ki je že močno načeto omajano.

Civilna združenja Istre so na svoji seji dne 27.9.2006 v Ankaranu sprejela naslednje sklepe:

1. CZI podpira ustavno pobudo Civilne iniciative Bertoki (700 pobudnikov) in Krajevne skupnosti Bertoki ter ustavno pobudo Združenja zakupnikov kmetijskih zemljišč Slovenske Istre (ZZKZSI) iz Kopra za zadržanje izvajanja in za razveljavitev spornih določb Državnega lokacijskega načrta (DLN) priključek Luke Koper na avtocestno omrežje.

2. CZI zahteva od pristojnih takojšen začetek postopka za oceno dosedanje onesnaženosti okolja in škodljivih vplivov dosedanjih virov onesnaževanja na prizadeto prebivalstvo bližnjih krajevnih skupnosti, kot to že delno dokazujeta študija Zavoda za zdravstveno varstvo Celje iz januarja 2003, ki jo je naročila Mestna občina Koper in študija Zavoda za zdravstveno varstvo Koper iz decembra 2003, ki jo je tudi naročila Mestna občina Koper.

3. CZI ugotavljajo, da je tudi minister za promet RS g.Janez Božič v svojem pismu z dne 1.7.2006 menil, da je potrebna kvalitativna analiza obremenjenosti tega območja zaradi Luke Koper (in seveda tudi ostalih onesnaževalcev).

4. CZI zahteva, da pristojni takoj zaustavijo nadalnja sporna dela po spornem DLN – priključek Luka Koper … in že začeti postopek za sprejem DLN za celovito prostorsko ureditev pristanišča za mednarodni promet Koper.

Ti sklepi se pošljejo pobudnikom na Ustavno sodišče RS kot dopolnitev k 1. sklepu navedenih pobud, na ostale pristojne institucije.

5. CZI podpirajo Mednarodno združenje za Lipico (MZL) v njihovih prizadevanjih, da naj se obnovi le obstoječe golf igrišče z devetimi luknjami, za kar je bil poslan projekt na strukturne sklade EU in odobrena sredstva za sanacijo.
CZI pa skupaj z MZL odločno zavrača nedopustno širitev golf igrišča na 18 lukenj znotraj zavarovanega območja oz. kulturnega spomenika državnega pomena.


Ta sklep se pošlje MOP kot pripravljalcu spornega akta o širitvi golf igrišča Lipica, po potrebi pa tudi drugim institucijam.


Ankaran, 27.9.2006


Civilna združenja Istre:
Združenje ekoloških kmetov Obale (ZEKO), Ankaran
Zveza društev za cerebralno paralizo Slovenije – Rekreacijski center Sonček, Elerji Škofije
Gibanje odgovornih ljudi (GOL), Ankaran
Društvo za trajnostni razvoj Istre (D3), Portorož
Lista za Portorožana, Portorož
Komisija za urejanje in zaščito narav.in urbaniz.prostora na terit.in akvator.KS Portorož
Združenje zelena Primorska, Dekani
Civilna iniciativa gibanja za Izolo (CIGI), Izola
Združenje Prijatelji Istre, Koper
Iniciativni odbor proti gradnji tretjega pomola Luke Koper, Ankaran
Ekološka koordinacija obale (EKO), Koper
Umetna intelegenca, Izola
Civilna pobuda gibanje za Sečovlje, Sečovlje
Civilna iniciativa za ohranitev doline pod Belvederjem, Izola
Društvo za raziskovanje in zaščito morskih sesalcev Morigenos, Ljubljana
Komisija KS Žusterna za nadzor nad gradnjo predora Markovec in obalne hitre ceste, Žusterna
Društvo Kras SOS, Sežana
Mednarodno združenje za Lipico, Lipica
Civilna iniciativa Bertoki, Bertoki
in individualni člani CZI-ja

Za CZI:
Mladen Baša


Poslano še:
- RS MOP, minister g.Janez Podobnik osebno
- RS Ministrstvo za promet, minister g.Janez Božič osebno
- RS Vlada, predsednik g.Janez Janša
- RS MKGP, ministrica ga.Marija Lukačič
- po potrebi še drugim institucijam
- medijem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sergej



Pridružen/-a: 12.09. 2006, 21:29
Prispevkov: 664

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2006 14:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

K vsemu temu bi dodal še preusmeritev tranzitnega prometa iz obalne ceste na eno od notranjih cest. Obalna avtocesta potem mogoče sploh ne bi bila več potrebna.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mirč



Pridružen/-a: 02.10. 2006, 11:48
Prispevkov: 574
Kraj: Jelarji - pri Kopru

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2006 14:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sergej....parole sante! ...bi rekli naši sosedi, a problem je, da je ta monstrum že skoraj izveden, poskušamo rešiti le še zadnje zlo, kjer nam za speljavo avtoceste od predora pod Markovcem hočejo speljati po najlepših plodnih kmetijskih zemljiščih izolske vale, čeprav obstoja druga različica, cenejša, manj škodljiva, a glej ga zlomka, zanjo naša oblast noče slišati.

Ta cesta pa za nameček služi izključno tranzitu turistov na Hrvaško in nazaj, kar ugotavljaš tudi ti.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sergej



Pridružen/-a: 12.09. 2006, 21:29
Prispevkov: 664

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2006 22:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To s to cesto tumbam že leta, če se kje pokaže prilika. Sicer nimam praktično nobene veze z obalo in se me to pravzaprav niti ne tiče. Stvar je v tem, da so se mi tisti borovci vedno zdeli krasni za sprehod. Glede življenja ob taki cesti, se vam pa čudim, da niste nikoli znoreli in jo kar zaprli. Je pa res, da se ljudje na obup hitro navadimo. Včasih se z distance situacija bolj jasno vidi.

Dokler se ne prične gradit je sicer še vedno upanje. Bolj se bojim, da ne bo zadosti energije za pokrivanje vseh teh zadev. Okoljska gibanja so v razsulu in te afere se kar množijo. Na eni strani profesionalci z vsem aparatom in na drugi vikend aktivisti. Mnogi fizikalno popolnoma nepismeni, ki verjamejo danes to in jutri ono. Trenutno nikjer ne vidim silo, ki bi to združila, pritegnila več prirodoslovcev.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mirč



Pridružen/-a: 02.10. 2006, 11:48
Prispevkov: 574
Kraj: Jelarji - pri Kopru

PrispevekObjavljeno: 03 Okt 2006 12:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zanimiv je naš minister Podobnik, vselej ko ima promocijske tiskovke, pokončno in samozavestno obljublja da se bo njegova SLS odločno borila za blablabla....kar naprej trdi da je medresorsko delovanje z MZZ brezhibno, a v medije objavi, da je na primer za terminale zvedel iz medijev,....sodelovanje pa tako.
Iz mojega gornjega posta o avtocesti, priključek v izolski vali, ministrstvo prizna da je kar nekaj nezakonitosti v zvezi, vendar se nazaj ne da več. Nazaj?, saj še nismo prišli niti naprej! Ali naj pomeni, da za oblast zakon ne velja?
In tukaj se navezujem na predhodni moj post kjer govorim prav o nujnosti korektnega in javnega obveščanja. Transparentnost je namreč beseda, ki se deli zastojn vselej v predvolilnih kampanijah, nakar pa obmolkne za nadaljnja 4 leta trajanja mandata.Priznati pa moram, da kljub medijski cenzuri obstaja kar nekaj novinarjev ki so vredni svojega naziva....3x hura za njih! :lol:
Torej, kaj naj rečem
gremo naprej!
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kornilov
Administrator foruma


Pridružen/-a: 05.09. 2006, 19:22
Prispevkov: 1065
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 03 Okt 2006 18:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mirjana, mogoče bi lahko še na Pozitivkah ljudi obveščala o plinski terminalih.
Tudi tam je kar precej ekološko osveščenih ljudi. (copy-paste), saj ti ne bo vzelo veliko časa! Lahko bi naredil tudi jaz, samo je verjetno bolje, da je prilimano tvoje ime!
http://www.pozitivke.net/
Tale rubrika bo prava:
Kako spraviti Slovenijo na pravo pot
In svet bo sledil ... politika, ekonomija, globalizacija, ekologija, skrb za ljudi...


http://www.gape.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=slovenija

Message icon: standard ; ko boš pošiljala post, izberi drugo ikono, tako bo prispevek bolj opazen!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Mirč



Pridružen/-a: 02.10. 2006, 11:48
Prispevkov: 574
Kraj: Jelarji - pri Kopru

PrispevekObjavljeno: 03 Okt 2006 19:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Velja kornilov, a pravkar prevajam iz foruma v Trstu, tako, da bo bolj izpopolnjeno. Ni problem samo terminalov, je pa povezano z njimi.
...še malo, pa bo:)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mirč



Pridružen/-a: 02.10. 2006, 11:48
Prispevkov: 574
Kraj: Jelarji - pri Kopru

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2006 06:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pismo, ki ga je poslalo Omizje Miru FVG, naslovljeno predsednikoma regije FVG, Tržaške pokrajine ter županu občine Trst na temo:

Jedrske ladje, plinski tankerji, naftni tankerji ter civilna zaščita, militarizacija v Trstu in Kopru – razvojna stihija brez meja?


4.4.2005 smo pisali omenjenim oblastem pismo, v kateri zahtevamo vpogled v načrte ter strategijo civilne zaščite pred nevarnostjo jedrske nesreče v tržaškem pristanišču, kar narekuje tudi evropska zakonodaja. A odgovora do danes nismo prejeli, o projektu zaščite pa niti sledu. Navajamo, da je rok za slednje potekel že pred letom dni.

Zelo dobro poznamo nevarnosti, povezane z naftnimi tankerji, (teroristični napad v Dolini, leta 1972), vendar je nevarnost jedrskih nesreč v tem zalivu zavita v popolno skrivnost.

Prepričani smo, da morajo načrti civilne zaščite vsebovati tudi plan zaščite v primeru jedrske nesreče, vključno z Luko Koper, ki je že nekaj let odprta prometu podmornic na jedrski pogon. Nepredviden izpust jedrskh snovi v morje, bi imel posledice na širšem mednarodnem območju tržaškega zaliva. (z upoštevanjem EU zakonodaje bi tudi Luka Koper morala razpolagati s predpisanim načrtom civilne zaščite, za slednje pa je odgovorna lokalna oblast, in sicer občina - MOK.)
Tukaj dodajamo še nevarnost plinskih terminalov,tankerjev, z realno nevarnostjo terorističnih napadov, ki vstopajo v teritorijalne vode z morskim in zračnim zaščitnim spremstvom, kar pa posledično pomeni militarizacijo celotnega zaliva.


Zanimivo, da v obdobju, ko Nato, USA dnevno poročata o nevarnostih terrističnih napadov se naša oblast, državna in lokalna do te nevarnosti obnašata brezbrižno ter za zagotovitev varnosti lastnega prebivalstva na območju Slovenije ne stori potrebnih korakov.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Matjaž



Pridružen/-a: 30.09. 2006, 19:45
Prispevkov: 850
Kraj: Prekmurje

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2006 08:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

<y

Nazadnje urejal/a Matjaž 15 Okt 2006 09:32; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    .:: Državljansko Novinarstvo ::. Seznam forumov -> Slovenija Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Naslednja
Stran 1 od 17

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.